Mittwoch, 15. Juni 2011

Stamping & More Video #19 – small pimped up bottle

Every wednesday

A short, but fun video showing how to turn a small glass bottle into a lovely storage for small craft stuff.
Have fun watching!

Ein schnelles Video in dem ich zeige, wie ich eine kleine Glasflasche in eine niedliche, individuelle Aufbewahrung für kleinen Bastelkram verwandle.
Habt Spaß beim Ansehen :)alteredBottle2 


alteredBottlealteredBottle1

maskingmagic_lg[1]The product I used to create the mask of Henry the mouse, looks like this – great stuff!

Das Produkt, dass ich verwendet habe, um die “Maske” von Henry Maus herzustellen, schaut so aus – ein tolles Zeug :) 

 

 

materials


Stamps: Whiff of Joy (Henry hugging heat MINIstamp), Stempelglede
MiniS300_HenryHuggingHeart 

Ink: Archival coffee, Distress ink frayed burlap, walnut stain
paper: page from an old book

Whiff of Joy button twine "vintage linen",
Whiff of Joy halfpearls (cocnut brown),
Kuretake circle cutter


Kreis-Schneider Kuretake CoconutBrown1 WoJ_vintageLinen_ButtonTwine

heartcharm, eyelet from SU, lace, gauze swab, ribbon,

blogSignature

Kommentare:

  1. This is stunning!! I love it!
    where can I get some of that clear masking stuff?

    AntwortenLöschen
  2. Soooo beautiful Katharina! This bottle would also be a great gift (HINT lol) hugs! Marley

    AntwortenLöschen
  3. Wow..., Amazing...! Love it! Great idea for nice gift.
    Hugs Natalie xx

    AntwortenLöschen
  4. This is just wonderful! Thank you so much!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  5. hiya sweetie
    this is absolutly stunning
    i just love it all
    what a great idea to store your pins sweetie, thanks for sharing
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  6. This is fab Katharina and very useful too. Loving your new blog header did you make it yourself?

    ali x

    AntwortenLöschen
  7. Hi... Die Schaut einfach nur klasse aus! Tolle Umsetzung!
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  8. @Ali: Thank you, yes I created the blog header myself. Digital graphic editing is one of my hobbies :)
    Katharina x

    AntwortenLöschen
  9. Wunderschöner WS
    muß ich unbedingt ausprobieren!!!

    Kann mir jemand verraten wo man so kleine Flaschen mit einem Korken bekommt?

    GlG
    Moni

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...