Mittwoch, 29. Juni 2011

Stamping & More Video #22 – A christmas card

I hope you are having a great week so far. It cooled down over here a bit and I am glad that we are getting some rest from the incredible heat of the last days.
The high temperatures were my motivation for creating a christmas card in this week’s Stamping & More video.

Ich hoffe ihr habt eine tolle Woche. Bei uns hat es zum Glück abgekühlt. Die letzten Tage waren fast nicht mehr auszuhalten. Zumindest am Basteltisch konnte ich “Kälte” simulieren und habe deswegen eine Weihnachtskarte in meinem Video dieser Woche gebastelt. XMasWee



The lovely Jacqueline from Atelier Regenbogen in Winterthur/Switzerland invited me to join their 15 years anniversary celebrations. This event takes place from July 15th – July 19th. Lots of workshops, classes, 15% off all products and much fun!!
I will be demonstrating on Saturday and Sunday, todays card is one of my samples and you can learn how to colour this cute little Gnome with Twinkling H2Os with me. I have a lot more projects to come, so join me if you have the time and live close by.
Adress: Pfarrheim in Winterthur Töss – CH
XMasWee1

Diese Karte ist eine von vielen Beispielkarten, die ich für die liebe Jacqueline vom Atelier Regenbogen zusammengestellt habe. Sie hat mich eingeladen das 15 jährige Jubiläum mit ihr und ihrem Team zu feiern, wozu ich natürlich gleich “ja” gesagt habe.
Dieses Event steigt mit vielen Highlights vom 15.7. – 19.7. im Pfarrheim Winterthur Töss, hier in der Schweiz. 5 Tage Kreativität pur und ich werde am Samstag und Sonntag vor Ort sein, mit viel Inspiration, neuen Produkten und Lust auf Bastelplausch :)
Wenn ihr Lust und Zeit habt, und in der Nähe wohnt, dann schaut doch vorbei!


XMasWee2


materials

Stamps: Whiff of Joy (Wee with christmas tree, German Christmas sentiments, christmas swirls)
N163_Wee and Christmastree ChristmasSwirls xmas_german

Paper:300g watercolor paper (Canson), Kraft Cardstock (Stampin' Up), Cardbase Artoz, page from an old book, old notes
Ink: Archival jet black and coffee, distress walnut stain and frayed burlap

twinklingLogo_smallColoured with Twinkling H2O (get them at Whiff of Joy (www.whiffofjoy.com):

halfpearls "snowwhite" from Whiff of Joy
Sizzix Big Shot die for cardbase


blogSignature

Kommentare:

  1. Beautiful card, Katharina! I really love that image and the vintage feel. Fabulous colouring as always. Thanks for another great video! :)

    hugs
    Vanja

    AntwortenLöschen
  2. coucou, cette carte est super jolie, bises

    AntwortenLöschen
  3. Servus Katharina, deine Karte ist sehr schön geworden. Danke für das Video. Auf die neuen Weihnachtstexte bin ich schon gespannt. Super das es wieder neue gibt in diesem Jahr.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  4. What gorgeous card Katherine and in such beautiful colours, love the design.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  5. Hi sweetie, this is just gorgeous I love the image and your colours are fab, hugs pops x

    AntwortenLöschen
  6. Sehr schönes Papier, gefällt mir gut! Und wenn ihr nach weiteren Linkquellen für die Suchmaschinenoptimierung einer seriösen Internetagentur sucht, dann sprecht doch mal mit mir. ;-)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...