Mittwoch, 13. Juli 2011

Stamping & More #23–Decorative Heart hanger plus free template

Every wednesday

Watch me creating this lovely heart hanger. It is approx. A4 size, perfect for decoration. Think of it on a door, create multiple ones to get a whole set of banners, or for the christmas tree – the possibilities are endless :)
To watch the video head over to the Whiff of Joy Tutorial blog.
Have fun!

Heute zeige ich euch wie ich diesen dekorativen Herz-Hänger gebastelt habe. Er hat ca. A4 Größe, also eine gute Größe für Raum-Dekorationen. Stellt ihn euch an einer Tür vor, bastelt mehrere für eine Herz-Girlande, oder für den Weihnachtsbaum. Die Möglichkeiten sind endlos.
Um euch das Video anzusehen, besucht den Whiff of Joy Anleitungsblog.

Herzhanger2

digitalFreebies

HeartHangerTemplate_byKatharinaFrei

Download the template for this decorative hanger by clicking on the image to the left. It is approx. A4 size.

Ihr könnt die Vorlage für diesen dekorativen Herz-Wandhänger herunterladen, indem ihr auf das Bild links klickt. Es hat ca. A4-Größe.

 

materials

Stamps: Whiff of Joy (PrimaBallerina Nora (Digistamp), City Girl sentiment collection)
bwDigi15_Prima-BallerinaNora CityGirlsentiments

Paper: white carton, design paper (My Mind's Eye)
Ink: Archival jet black, Distress ink "frayed burlap"

twinklingLogo_small

button twine Whiff of Joy "vintage linen"
ribbon, lace, paper flower, bead caps "silver flowers", pearl brad, halfpearls, Crop a dile, small envelope, Tim Holtz distressing tool,

Coloured with Twinkling H2O (get them at Whiff of Joy (www.whiffofjoy.com), Wink of Stella glitter pens

blogSignature

Kommentare:

  1. I really love this one Katharina! I can't wait to make one! Of course it will be different because I don't have your adorable stamp...but I'll try to come up with something! Thank you so much!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  2. oh this is beautiful Katharina, really pretty
    Anne x

    AntwortenLöschen
  3. How pretty. Thank you for the template.

    AntwortenLöschen
  4. hiya sweetie
    wow, this is amazingly gorgeous hunni
    thank you so much for the template
    have a great day hunni
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  5. Hallo Katharina
    das Herz ist großartig, Du hast es so toll gestaltet! Es gefällt mir so sehr, das ich mich, dank Deiner Vorlage, auch hingesetzt habe.
    Wenn Du magst, kannst Du es HIER anschauen.

    vlg Dunja

    AntwortenLöschen
  6. It's me again Katharina! :o)
    I made a heart hanging and you can see it here:
    http://thenickelnook.blogspot.com/2011/07/52-week-scrapbook-challenge-no-rules.html
    It was so much fun to make! Thanks again for the great video and the inspiration!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  7. tolles Herz- Danke für die Vorlage-ich werde mal versuchen sowas als Türschild für ein Babyzimmer zu machen

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...