Samstag, 6. August 2011

Adventures–decorative heart hanger

I created another heart hanger, if you want to see how to do it, watch my video. The free template can be downloaded below.

Ich habe einen weiteren Herz-Hänger gebastelt. Wenn ihr sehen wollt, wie es geht, schaut euch doch mein Video an. Die gratis Vorlage gibt es weiter unten.

Herzhangerv2_2Herzhangerv2Herzhangerv2_1

digitalFreebies

HeartHangerTemplate_byKatharinaFrei

Download the template for this decorative hanger by clicking on the image to the left. It is approx. A4 size.

Ihr könnt die Vorlage für diesen dekorativen Herz-Wandhänger herunterladen, indem ihr auf das Bild links klickt. Es hat ca. A4-Größe.

materials

Stamps: Whiff of Joy (Nora with raincoat),"You are my hero” text collection)
A246_Nora with raincoat T281_You-are-my-hero

Paper: white carton, design paper (My Mind's Eye)
Ink: Archival jet black, Distress ink "frayed burlap" , page from an old music book

twinklingLogo_small

button twine Whiff of Joy "vintage linen" , old photo,  lace, Crop a dile, Tim Holtz distressing tool,

Coloured with Twinkling H2O (get them at Whiff of Joy (www.whiffofjoy.com), Wink of Stella glitter pens

blogSignature

Kommentare:

  1. Another beautiful heart hanger! Thank you!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  2. Die Idee und die Umsetzung find ich klasse. Das werd ich bestimmt mal machen.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  3. I love it Katharina its gorgeous, I will have a go but I'm not sure I'm brave enough to try A4.
    Em x

    AntwortenLöschen
  4. Hallo Katharina,
    Dein Herzhänger ist echt super genial geworden...gefällt mir super gut. Muss ich auch mal ausprobieren :-)

    Gruss
    Ranita

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...