Donnerstag, 11. August 2011

Flower galore on an altered can

It seems as if I can’t get enough of those altered cans…LOL
But they are so much fun to make and a lovely little present. I created all flowers on the can with
Whiff of Joy’s “Nested Flower dies”. I love to use those :)


Es scheint so, als könnte ich nicht genug bekommen von diesen dekorierten Blechdosen :) Es macht einfach viel Spaß und sie sind das perfekte kleine Geschenk. Alle Blumen auf dieser Dose habe ich selbst gemacht mit Whiff of Joy’s “Nestes Flower” Stanzen. Ich bin richtig begeistert von ihnen :)


alteredFlowerTinalteredFlowerTin1alteredFlowerTin2


Another great new die from Whiff of Joy, is Sonja Wallrath’s picket fence.
Eine weitere sensationelle neue Stanze ist Sonja Wallrath’s Lattenzaun.


D1328_PicketFence


alteredFlowerTin3alteredFlowerTin4alteredFlowerTin5


Have a creative day, thanks for your visit!
Habt einen kreativen Tag, danke fürs Reinschaun!


D1326_NestedFlowersD1327_NestedFlowers2D1329_NestedFlowers3


blogSignature

Kommentare:

  1. Your decorated tin is lovely! All your flowers are so pretty! Those flower dies look like great fun to play with! I hope to catch up on your videos very soon!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  2. This is truly lovely, Katharina ! Love the homemade flowers esp :-)

    AntwortenLöschen
  3. Richtig klasse ist die Dose geworden, eigentlich viel zu schade zum Benutzen.
    Liebe Grüße
    Melodie

    AntwortenLöschen
  4. Katharina, your flowers are just beautiful. I saw your video on YouTube, and you made it look so easy! Thank you so much, can't wait to try them.....

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...