Sonntag, 21. August 2011

Smiles across the miles

Oh my goodness… 33°C – I am hiding in my cool crafting studio in the basement...LOL
I hope to get my wednesday video filmed today and maybe some additional crafting done. My fingers are itching to colour a bit :)

Ach du meine Güte… 33°C – Ich verkrieche mich in meinem kühlen Bastelzimmer im Erdgeschoss….haha
Ich möchte heute noch soviel erledigen – meinen Mittwochsfilm drehen, Emails schreiben, Basteln und ein wenig Kolorieren. Ist wahrscheinlich eh zu viel vorgenommen, aber man kann ja wohl noch träumen ;)

Around-the-world_WoJ_Henry

Thank you for your lovely comments about my card from yesterday. I especially laughed about fixi’s comment who suggested to take my heat gun to the indoor playground next time…LOL – good one :)

Danke euch für die lieben Kommentare zu meiner Karte von gestern. Besonders gelacht habe ich über fixi’s Kommentar. Sie hat mir vorgeschlagen das nächste Mal den Emsbossingfön mit zum Indoor Spielplatz zu nehmen…haha

Around-the-world_WoJ_Henry1Around-the-world_WoJ_Henry2Around-the-world_WoJ_Henry3

Enjoy the day!
Habt einen schönen Tag!

materialsStamps: Whiff of Joy “Around the world”, Whiff of Joy “Adventure awaits” text collection

Rund um die Welt Das Abenteuer erwartet dich - 14 Stempel - englische Texte

Paper: SU old olive cardstock, dp Stampin’Up, page from an old book
Ink: Distress ink "walnut stain" & “faded jeans”, Archival jet black

Strass-Steine - Vintage Braun (100 Stück)Halbperlen - Kokosnuss-Braun5 Vintage Buchseiten - 100 Jahre altKnopfgarn - Vintage Leinen 50mDistress crackle paint - picket fence (weiss)

star punch from SU, white gel pen, lace, ribbon, “par avion” stamp, gauze swab, small compas die cut from Cosmo cricket, bracket die cut,

blogSignature

Kommentare:

  1. What a great card. I'm glad you're keeping cool. I just love your card. TFS.

    AntwortenLöschen
  2. Oh gosh!
    This is gorgeous ;0)

    Hugs, Gry

    AntwortenLöschen
  3. Your card is beautiful:) Sandra H

    AntwortenLöschen
  4. Hallo liebe Katharina
    Wow, deine Karte ist supersüss geworden, wie immer bist du super kreativ und inspirierst mich immer wieder aufs Neue!
    Sonnige Grüsse
    Alessandra

    AntwortenLöschen
  5. You card is very adorable, Katharina!
    Thank you Marcel for my tutoriel.
    Big hugs, Murielle

    AntwortenLöschen
  6. This card is very cool. I love your color choices!! Mik

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...