Mittwoch, 17. August 2011

Stamping & More #26–Basics of mounting and storing rubber stamps

Every wednesday

Hi everybody! Summer is back here in Switzerland and I am enjoying the beautiful time outside with my children.
This week’s video is about some basic stamping stuff – Mounting and storing rubber stamps (the way I do it). There are a lot of people starting to stamp these days *yay* and I want to help make the beginnings a bit easier for them :)

Juhu, der Sommer ist wieder eingekehrt hier in der Schweiz, und ich verbringe viel Zeit draussen mit den Kindern.
Mein Video dieser Woche dreht sich um Grundlegendes, und zwar um die Montage von unmontierten Stempelgummis, so wie ich es mache. Unser schönes Hobby zieht immer mehr neue Begeisterte an, denen ich den Einstieg erleichtern möchte :)WoJ_FallStampKit

Have you seen the new Fall stamp kit from Whiff of Joy already? Our lovely subscribers and customers have already received their kits. Single stamps will be available in September. Don’t you love those princesses?

Habt ihr schon Bilder von dem aktuellen Herbst Stempelkit von Whiff of Joy gesehen? Abonnenten, sowie Kunden haben ihre Kits schon erhalten. Die Einzelstempel gibt es dann ab September. Sind die Prinzessinnen nicht traumhaft?mountingstamps





materials

Stamps: Whiff of Joy Fall Stamp Kit 2011, illustrated by Elisabeth Bell

rubber stamp scissors, Whiff of Joy Cling Cushion, CD cases

Labels printed with P-touch 1230PC from Brother

blogSignature

Kommentare:

  1. hiya sweetie
    this is very helpful hunni
    thank for the video
    i'm going to buy a good sissor
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  2. Wow what a fabulous tutorial l love the idea of using those CD containers for storage l have lots of loose stamps and they are ideal brilliant really is brilliant hope others will look at it and get to store there stamps as you have shown us :) Sandra H

    AntwortenLöschen
  3. Woooooow, jeder einzelne Stempel ist ein Traum. Elisabeth hat sich einmal mehr übertroffen!!! :-)

    Liebe Grüsse
    Pati

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...