Samstag, 29. Oktober 2011

Christmas Eve–a book card–preview

It’s time for another preview of Whiff of Joy’s wonderful November stamps. We have a lovely set of “Henry” stamps coming. Check them out below. Aren’t they super cute?

Zeit für eine weitere Vorschau auf Whiff of Joy’s traumhafte neue Novemberstempel. Wir haben ein Set von lustigen “Henry” Stempeln für euch. Weiter unten könnt ihr sie sehen, sind sie nicht niedlich?

Dancing-with-the-cookieman

A325_Henry-with-cripA326_Henry GingerbreadManA328_ChristmasKissA329_ChristmasStockingA330_PenguinsFirstSnow

I created a “book-card” with “Henry and the Gingerbread man”. I think I got hooked on this special cardshape, it is very impressive.

Ich habe eine “Buchkarte” mit Henry und dem Lebkuchenmann gebastelt. Was für eine tolle Kartenform, die macht süchtig und einen sehr “noblen” Eindruck :)

Dancing-with-the-cookieman1

The inside of the book-card. I put a card of my boys there, but you can also stamp a nice sentiment or add another coloured image.

Die Innenansicht der Buchkarte. Ich habe ein Foto meiner Jungs hineingeklebt. Ihr könnt aber auch einen schönen Text Stempeln, oder ein weiteres coloriertes Motiv verwenden.

Dancing-with-the-cookieman4Dancing-with-the-cookieman2

Dancing-with-the-cookieman3

Check back for some for previews tomorrow. Have a lovely day!
Morgen gibt es noch weitere Vorschauen. Habt einen schönen Tag!

materials

A326_Henry GingerbreadMan    Farbe/Twinkling H2Os Zubehör 

image

Kommentare:

  1. Oh, my! The stamp sets are all SO CUTE!! The book card is FABULOUS!! Thank you!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  2. OMG Katharina, this is a lovely bookcard.
    Great this image.
    Hugs Astrid

    AntwortenLöschen
  3. Wow this is a great idea:) Sandra H

    AntwortenLöschen
  4. what a lovely project a great idea for a gift
    \\hugs

    AntwortenLöschen
  5. Oh wie wunderschön... der mit der Krippe ist ja auch so wundershcön, den habe ich schon bei flati bewundert, aber der lebkuchen ist ja auch zuckersüß..wahre meisterwerke an neuen Stempeln, super!!!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  6. The stamp sets are all so cute! The book card is fantastic!
    and as I become follower of your blog

    Greetings Manuela
    http://mayliscrapcardsblog.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  7. Wow, Katharina!
    Love your gorgeous book card :) Stunning coloring and Henri looks adorable. Cute to the boot!
    Hugs!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...