Dienstag, 11. Oktober 2011

Pictures from my weekend trip

I went on a short weekend trip to Tyrol (Austria) with my family last weekend. It was great to spend some time with my kids and away from the computer :)
I even had the time to colour a lot of Whiff of Joy’s fabulous new stamps
. A great way to relax.

Letztes Wochenende verbrachte ich mit meiner Familie in Tirol. Es war toll Zeit mit meinen Kindern verbringen zu können, weg vom Computer :)
Ich hatte sogar Zeit ein paar der tollen neuen Whiff of Joy Stempel zu colorieren. Ein echtes Erlebnis, ganz entspannt.

DSCF5033
We also had a fun and exciting time concerning the weather…LOL the above picture shows day 1 –> 21°C, lots of sun.
The below picture shows days 2 –> 0°C, building a snowman.


Unser Aufenthalt hielt auch eine große Überraschung parat.
Das obige Foto zeigt Tag 1 –> 21°C, viel Sonne.
Das untere Foto zeigt Tag 2 –> 0°C, wir bauten einen Schneemann :)
DSCF5045
You can imagine that the kids had a blast, although we didn’t have the right clothes with us. So they also spend some time infront the TV.

Ihr könnt euch vorstellen, dass die Kinder begeistert waren. Leider hatten wir nicht die richtigen Kleider mit. Also mußte auch der Fernseher mal herhalten.
DSCF5044DSCF5055
blogSignature

Kommentare:

  1. Oh my goodness Katharina!! I can't believe the difference in weather in two days LOL! I bet your boys were so excited to wake up to all that snow, I now my two would be! hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  2. Such beautiful photos! I used to live close to the mountains but now I live on the flat prairies. I'm looking forward to our snow coming! It won't be too much longer!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  3. Oh Katharina,
    das glaube ich dir gern,das es ein schöner Ausflug für deine ganze Familie war und vor allem das Wetter und die Landschaft sind doch der Hammer und dann noch Schnee!
    Ich wünsche dir eine schöne restliche Woche.
    Viele liebe Grüße.Dagmar

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...