Mittwoch, 26. Oktober 2011

Stamping & more Video #34–November release preview

imageWohooo – preview time!! Whiff of Joy has a lovely Winter/Christmas release coming up on November 1st (together with some more super exciting news, but *shhhhh*)

My video for this week shows one of the new rubber stamps – the below super sweet Penguin enjoying his first snow :)

-----------------------------------------------------------------

Juhu, Zeit für eine Vorschau auf die traumhaften neuen Winter/Weihnachtsstempel von Whiff of Joy, die am 1. November erscheinen werden.
Für mein Video dieser Woche habe ich diesen entzückenden kleinen Pinguin coloriert.

ColouringWinkOfStella_Penguin

Glitzerstifte/Wink of Stella

I used Kuretakes “Wink of Stella” glitter pens to watercolour the image. This is extra-fast with a heavenly touch of sparkle – perfect for your christmas colourations.
Enjoy the video!

Verwendet habe ich Kuretakes “Wnik of Stella” Glitzerstifte. Damit geht es super schnell und eure Kolorationen erhalten ein einzigartiges Glitzern. Perfekt für eure Weihnachtskarten!
Viel Spaß beim Zusehen.





tips

Head over to Jane Johnson’s blog to see a terrific designed card featuring this lovely stamp.

Schaut auf Jane Johnson’s Blog vorbei. Dort könnt ihr eine großartig gestaltete Karte mit diesem neuen Stempel sehen.ColouringWinkOfStella_Penguin1

materials

Stamps: Whiff of Joy  "Penguin's first snow"
Wink of Stella glitter pens from Kuretake, 300g watercolor paper, Zig watertank brush detailer tip from Kuretake, Liquid pearls "white" from Ranger

Glitzerstifte/Wink of Stella    Ranger - Non-Stick Craft Sheet (Arbeitsunterlage) 

image

Kommentare:

  1. So so cute!!! Love those glittering pens to!!!

    AntwortenLöschen
  2. He is just too cute! I really enjoyed this video! I have to try this soon! Thanks!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  3. Wow what a fab job love your tutorial :) Sandra H

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...