Montag, 21. November 2011

Decorating the christmas tree

Aww, what a weekend! I am drowning in laundry…LOL
But I had the time to sneek into my craft room for an hour :) to create this gnome-Christmas card.
There is so much planned for Christmas time at
Whiff of Joy. We will have a super blog hop at the end of November and a very exciting Advent Calendar with lots of prizes to be won throughout December – stay tuned for all the details!

GnomesChristmasTree

Aww, was für ein Wochenende!! Ich versinke in schmutziger Wäsche…haha
Trotzdem habe ich mir die Zeit genommen, in meinen Bastelraum zu flüchten :)
Dabei ist diese süße Gnom-Karte entstanden.
In der Weihnachtszeit ist bei Whiff of Joy sehr viel geplant. Ein toller Blog Hop Ende November und ein spannender Adventkalender mit vielen Preisen im Dezember.
Weitere Details dazu gibt es bald.

GnomesChristmasTree1GnomesChristmasTree2

materials

Oh Weihnachtsbaum          Farbe/Twinkling H2Os

blogSignature

Kommentare:

  1. Liebe Katharina
    Das ist aber ganz hbsch geworden, mir gefällt der kleine Gnom super gut. Ausserdem mag ich auch das kleine Monatskalenderblatt :o)
    Wäsche? Was ist das? ah ja, das ist das, was frau dem Mann übergeben kann, samt Bügelns danach LOL!
    Hab eine gute Woche!
    GLG, Alessandra

    AntwortenLöschen
  2. What a sweet card! Those flowers are GORGEOUS! I really like the addition of the bells too! Such a cute elf, and so nice to have that calendar stamp! Thanks Katharina!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful card Katherine love the colours and your gorgeous design, it looks terrific.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  4. coucou, ta petite carte est très jolie, bises

    AntwortenLöschen
  5. Love your adorable cute card Katharina.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  6. Wow this is absolutley beauriful its just gorgeous xxxx

    AntwortenLöschen
  7. What a great card, and your coloring is stunning!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...