Montag, 28. November 2011

Introducing - new Mini stamps in December!

Happy monday everybody! As the end of November is getting close, I would love to show you Whiff of Joy’s new stamps for December. You love our Ministamps, therefore we decided to make lots of our most popular stamps available in “mini”-size.

Jane created 2 gorgeous projects featuring some of the new stamps.
New stamps is not everything we have for you in December – we added a complete new product line to our shop – check back soon for more details :)

Jane_Ministamps

Einen schönen Montag wünsche ich euch! Das Ende des Monats rückt immer näher…ihr seid sicher schon neugierig was es bei Whiff of Joy im Dezember Neues geben wird :)
Ihr seid ganz versessen auf unsere Ministempel, deswegen haben wir uns entschlossen im Dezember ein paar unserer beliebtesten Motive im “Mini”-format heraus zu bringen.

Jane hat schon ein paar tolle Basteleien mit einigen der neuen Ministempel gezeigt.
Neue Stempel sind aber nicht alles, was wir im Dezember Neues für euch haben. Wir haben eine ganz neue Produktreihe für euch auf getan. Mehr dazu später :)

Jane_Ministamps1Below is a photo of my new “Love” :)
This is my grandmothers first, portable typewriter. It cost 3 monthly wages these days and it is still working perfectly. My father gave it to me during my last trip home. You can certainly imagine what this piece means to me :)

Hier noch ein Photo meiner neuen “Liebe”…haha
Es ist die Schreibmaschine meiner Großmutter, tragbar und ca. 60 Jahre alt. Sie mußte 3 Gehälter sparen, um sie kaufen zu können. Mein Vater hat sie mir bei meinem letzten Besuch geschenkt. Ihr könnt euch sicher vorstellen, was sie mir bedeutet :)

my-new-treausre

blogSignature

Kommentare:

  1. Hi, Oh they are so lovely:) Sandra H

    AntwortenLöschen
  2. Jane's projects are beautiful!
    Oh, YAY for your beautiful typewriter!! That is a gorgeous treasure indeed!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  3. I already told you how great this project is so it should come as no surprise that I will be featuring you on this weeks Amaze Me Monday, Before reading It I thought It is very hard to do.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...