Dienstag, 1. November 2011

Whiff of Joy goes Splitcoaststampers

I promised to be back with some more exciting news. Starting today, Whiff of Joy is Splitcoaststampers newest member company *drumroll*.

For the ones of you who doesn’t know SCS:

Splitcoaststampers is a web-based community for paper crafters. Rubber stamping and card making is our first love but you’ll find scrapbookers here too.

Online since 2003, our mission in life is to be the only place you’ll ever need for stamping-related resources and inspiration.

We now have a place to chat, meet and show our creations. Come join us, creating an account is free: Whiff of Joy FORUM

WoJ SCSWerbung

Wie versprochen bin ich zurück mit weiteren Neuigkeiten. Ach du meine Güte, im November ist ja vielleicht etwas los :)
Ab heute ist Whiff of Joy neuestes Mitglied bei Splitcoaststampers. Dabei handelt es sich um die größte Community von Stemplern. Wir haben dort einen eigenen Mitgliedsbereich mit Forum. Dort können wir uns treffen, plaudern und Basteleien austauschen.

Trefft uns doch in unserem Whiff of Joy FORUM

image

Kommentare:

  1. Thank you for sharing this information it sounds a great thing your doing :) Sandra H

    AntwortenLöschen
  2. That's wonderful news Katharina! Congratulations!!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  3. Amazing post!!! I came to know the procedure of producing such a beautiful stamping very rapidly. Thanks you very much.I would like to learn more.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...