Donnerstag, 15. Dezember 2011

December Daily–Day 10

Day 10 includes my favourite pages so far. It was a fun day and somehow the photos turned out great.
As Christmas eve comes closer, times get a bit more hectic over here. So much left to do – we still have no tree, the crip is still on the attic, we need to write our letters to the “Christ Child”.  I am behind with 2 days of my album, maybe I can get them done today – BUT I was able to design a super sweet sentiment stamp collection the other day, which will be available at the start of next year via Whiff of Joy. (Trade-offs!! :)

DD_Day10

Tag 10 zeigt meine Lieblingsseiten (bis jetzt :). Es war einfach ein toller Tag und die Fotos sind gut geworden.
Jetzt, wo Weihnachten näher rückt, wird es bei uns auch immer hektischer. Es gibt noch so viel zu tun!! Wir haben noch keinen Baum, die Krippe verstaubt noch immer am Dachboden, unsere Briefe an das Christkind sind auch noch nicht geschrieben und ich bin 2 Tage hinterher mit meinem DD Album *aaaahhhh*
Naja, dafür konnte ich aber gestern eine wirklich tolle deutsche Textkollektion entwerfen, die es ab nächstem Jahr bei Whiff of Joy geben wird.

DD_Day10aDD_Day10bDD_Day10cDD_Day10dDD_Day10e

blogSignature

Kommentare:

  1. Gorgeous photos and wonderful pages! Can't wait to see the new stamps!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  2. Hi, Just beautiful Photo's:) Sandra H

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...