Montag, 26. Dezember 2011

December Daily–Day 17

Look at my DD album… I am so glad I took the album with the larger closure. It’s already this thick…LOL

Schaut euch mal an wie dick mein DD Album schon ist. Ich bin wirklich froh, dass ich im Endeffekt das Album mit dem größeren Verschluss genommen habe!!

DD_Day17aDD_Day17

On December 17th, my men went to the hairstylist to get ready for Christmas.

Am 17. Dezember machten sich meine 3 Männer auf zum Friseur. Dieser hat sie für Weihnachten auf Vordermann gebracht ;)

DD_Day17b

In the afternoon we wrote our letters to the “Christ Child”. Well, I have been writing and Niklas & Noel have been listing their wishes.
Ithe evening we laied the letters on the window sill together with some cookies. First thing in the morning was the excitement to see that the “Christ Child” had come to get the letters and eaten all the cookies :)

Am Nachmittag haben wir dann die Wunschzettel geschrieben. Naja, ich habe geschrieben und Niklas & Noel haben Wünsche aufgezählt.
Die Briefe haben wir dann, zusammen mit einem Teller Kekse, auf das Fensterbrett gelegt. Am nächsten Morgen war die Aufregung groß, da das Christkind alle Kekse gegessen hatte und die Briefe weg waren :)

DD_Day17c

blogSignature

Kommentare:

  1. How gorgous pages, Katarina. Love your stamps and like to visit your webpage so I can get some inspiration. Hope you are enjoying your holidays. Hugs, Jeanette :)

    AntwortenLöschen
  2. Your boys are super cute! Love the makeovers! Great pages!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  3. Hi

    Good you take the larger one
    Its turning in too a lovely journal !
    And so nice for your boys to read when they turn
    older :))

    Hugs Sonja

    AntwortenLöschen
  4. Hi wow your family are gorgeous.......so cute!:) Sandra H

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...