Dienstag, 27. Dezember 2011

December Daily–Day 18

On day 18 of my December Daily album, I added a flyer of the theater play the kids went to with their aunt. She takes them on a getaway 2 times a year and they absolutely love it!

Am 18. Tag meines December Daily Albums habe ich das Prospekt des Mundart-Theaterstücks eingeheftet, zu dass meine Kinder von ihrer Patentante eingeladen wurden. Sie nimmt die Jungs ca. 2x im Jahr auf einen Ausflug mit, was immer ein Highlight ist.

DD_Day18DD_Day18a

I also added the below heavenly photo of my younger son Noel. It looks transcendental in real life.

Das folgende Foto meines jüngeren Sohnes Noel ist einfach überirdisch schön, deswegen mußte ich es zum Album hinzufügen :)

DD_Day18b

Below is the digital picture.
Unten seht ihr das digitale Bild.

DD_Day18d

This photo was taken 5 minutes before their aunt arrived to pick them up. They were having fun on the street horsing around with their father.

Dieses Foto wurde 5 Minuten bevor die Patentante kam, aufgenommen. Die 2 hatten eine gute Zeit auf der Strasse vor unserem Haus und haben mit Papa herumgealbert.

DD_Day18c

blogSignature

Kommentare:

  1. Hi How lovely for your Aunt to do this they look like they had a fabulous time:) Sandra H

    AntwortenLöschen
  2. Really beautiful photos, Katharina! How wonderful for the boys to have a special outing with their Aunt! More wonderful memories to be treasured!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...