Sonntag, 18. Dezember 2011

DecemberDaily–Day 13

Yes!!! Finally it snowed yesterday night. It was not much, but the soft white floor lets the hope for a white Christmas stay alive :)
Day 13 of my DD album. It was an ordinary  tuesday, on which Niklas has his soccer training. He was totally excited when I wanted to take some pictures of him dressed up in his soccer clothes. He did a lot of professional poses – it’s great when the kids still love to get photographed :)

DD_Day13

Endlich hat es gestern Nacht geschneit!! Es war nicht viel, aber die hauchdünne, weisse Schicht läßt die Hoffnung auf weisse Weihnacht wieder aufleben.
Tag 13 meines DD Albums war ein ganz normaler Dienstag. An diesem Tag hat Niklas immer sein Fußballtraining. Er war Feuer und Flamme von meiner Idee ihn im vollen Fußballdress zu fotographieren und die Posen, die er freiwillig machte waren super süß :)

Ist es nicht schön, wenn sich die Kinder noch gerne fotografieren lassen?

DD_Day13a

DD_Day13bDD_Day13c

blogSignature

Kommentare:

  1. Such handsome young men! Really wonderful picture of you too!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  2. What great pictures! I hope you all have a very happy Christmas!

    love Mags B x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...