Samstag, 14. Januar 2012

Sharing cards I received

Happy weekend everybody!! Today I would love to share some of the beautiful, amazing cards I received from wonderful friends for Christmas. What a joy to hold these terrific artworks in my hands. Thank you so much everybody!

Ein schönes Wochenende wünsche ich euch!! Heute möchte ich euch gerne einige der traumhaften Karten zeigen, die ich zu Weihnachten erhalten habe. Es war eine wahre Freude für mich, diese einzigartigen Kunstwerke “in Fleisch und Blut” in Händen halten zu können. Ich danke euch sehr!

alice

created by Alice Wertz

Beate

created by Beate Johns

Ingrid

Krippenspiel

created by Ingrid Peters

JaneJohnson

  created by Jane Johnson

JaneJohnson1

Uru mit Zuckerstangecreated by Jane Millard

JaneMillard

created by Jeanette Comerford

Jeanette

created by Dagmar Bölke

Dagmar

blogSignature

Kommentare:

  1. Your cards are beautiful thank you for sharing them:) Sandra H

    AntwortenLöschen
  2. Absolutely gorgeous creations. They make me want to start making this year's Christmas cards already!

    AntwortenLöschen
  3. How wonderful to receive such beautiful cards from your friends! Thank you for sharing them!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...