Dienstag, 24. Januar 2012

Where did time fly?

My father turns 60 this Sunday. We are flying to Vienna to take part in celebrations :)
Below is the card I made for him. The German sayings mean “Where did time fly?”.

Mein Vater wird kommenden Sonntag 60. Deswegen fliegen meine Familie und ich nach Wien, um mit ihm zu feiern. Seit Tagen arbeite ich an den Details für das Fest. Deswegen habe ich mich hier etwas rar gemacht :)

60Birthday160Birthday

The huge chipboard numbers are from CreaMotion. I simply covered them with Antique linen crackle paint and afterwards distressed the edges with walnut stain ink.

Die großen Chipboard Zahlen sind von CreaMotion. Ich habe sie mit Antique linen crackle paint eingestrichen und danach mit walnut stain Distress ink gewischt.

60Birthday260Birthday360Birthday460Birthday5

I take the chance to participate in the following challenges:

Stampin With The Dragon - Anything Goes
Truly Madly Crafty Challenges - Anything Goes
Hotshot Crafts – Flowers
Craft your Days away – Distressing
Papertake Weekly – Happy Highlights

Have a fabulous day!
Habt einen schönen Tag!

materials

       Farbe/Twinkling H2Os Film Strip Ribbon - Tim Holtz - 3 yards 

blogSignature

Kommentare:

  1. Eine ganz besondere Karte hast du da für deinen Vater gebastelt; toll geworden!!

    LG Antje

    AntwortenLöschen
  2. That's a wonderful card, Katharina! The crackle on the 60 is really great! I'm sure your Father will appreciate such a nice card...Happy Birthday to him!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  3. Die ist ja auch mal wieder total genial. Allein die Idee so ein *junges* Motiv zu so einem Alter zu kombinieren. Aber dir ist das super gelungen und die Karte ist mal wieder ein echter Hingucker !
    Liebe Grüße
    Petra

    AntwortenLöschen
  4. Super tolle Idee und Karte! Deinem Vater alles Gute! Du hast ja noch einen jungen Vater! Meine Schwester ist älter...und die andere wird im Mai 60!!
    Wünsch Euch alles Gute beim Feiern i Wien! =)
    Servus
    Martina

    AntwortenLöschen
  5. Die Karte ist dir wunderschön gelungen, sie ist total genial....

    LG Sonja xx

    AntwortenLöschen
  6. Coucou, ta carte est très belle, joyeux anniversaire à ton papa, bises

    AntwortenLöschen
  7. Die Karte für Deinen Vater ist wirklich ein Traum!!!

    Liebe Grüße
    Andrea

    AntwortenLöschen
  8. Wonderful Katharina
    Specially for someone turning 60
    It doesn't have to be an older man stamp eh.
    Colors are fabulous.
    Congrats on your Father!!

    Sonja x

    AntwortenLöschen
  9. Sensational! I love the colours and textures! This is a stunning card and I'm sure it will be one of the highlights of your Father's special day. Absolutely gorgeous!

    Thankyou so much for sharing it with us at Stamping With The Dragon - Anything Goes. xoxoxo Carly

    AntwortenLöschen
  10. Lovely card.
    Thanks for joining in with our challenge at Craft Your Days Away.

    Amanda

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...