Sonntag, 15. April 2012

WoJ Stamp Kit News–previews inside :)

Happy Sunday, everybody! Hope you are having a wonderful weekend. The fabulous Whiff of Joy DT Ladies are showing super exclusive previews today - an image from Whiff of Joy Stamps' Secret Summer Kit.

You can pre-ording the Secret Summer Kit starting today, see all the details here.
The theme of the
Secret Summer Kit is vintage and old times, Jane Austen and Charles Dickens – soooo cute!

--------------------------------------------------------------------

Einen schönen Sonntag wünsche ich euch allen! Ich hoffe ihr habt ein wunderschönes Wochenende.
Heute gibt es etwas Besonderes zu sehen. Und zwar zeigen die Ladies des Whiff of Joy Design Teams aufregende, super geheime Vorschauen auf das neue Sommer Stempel Kit, das ihr ab sofort vorbestellen könnt.

Das Thema ist “Vintage/alte Zeiten – Jane Austen und Charles Dickens – sooo süß!

aliceDesigner Alice Wertz:

I colored the image on PTI's Stamper's Select White cardstock with Copic markers. I know, I have been using this same layout lately, but it's effective and I love it. Nothing wrong with that, right? =)WoJ2012SummerKitHenryLadyW_UmbrellaSChrisBoshoffDesigner Colleen Boshoff:

“I absolutely loved having a play with this image, I paper pieced her dress, hat and umbrella. And I used the gorgeous Glitz papers 'Pretty in Pink' - perfect for this little darling!”IMG_5604

Henrikke

Designer Henrikke Rodal:

“My card has a really vintage look over it. I even made my own flowers in stead of using my roses. I have coloured in Jane Austen Henry with my disress reinkers, and I´ve only used three different colours.”

DSC_0081

ingridDesigner Ingrid Peters:

“I used the following Copic colours to colour the cute image E44, 43, 42, 41, 40, 13, R21, 20; red R29, 27, 24, 22, 21; yellow YR24, 23, 31, 20; green G46, YG45, 41, G12, 40;  W5;  B41, 000, 0000.”

P1140521JaneMillardDesigner Jane Millard:

“I coloured the gorgeous image with my Promarkers before cutting it out leaving a small border. I created the centre circle using a doily die. The larger butterfly was made using a Whiff of Joy die.”summerkitSandie_bio_picDesigner Sandy Dunne:

“I've used the fantastic sketch from Whiff of Joy Challenges when creating my preview card today. You can check out all the details of the challenge HERE. ”WOJ - Summer Kit Preview

I’ll be back later with the announcement of my “A stamp per day” winners – stay tuned!

Ich komme später nochmal wieder, um die Gewinner meines “1 Stempel pro Tag” Blogzuckerls bekannt zu geben – bleibt dran :)

blogSignature1

Kommentare:

  1. THis is alllll sooooo lovely.
    Hugs Astrid

    AntwortenLöschen
  2. wow.. das sieht ja suuperschön aus.. tolle Karten..

    LG, Katrin

    AntwortenLöschen
  3. Each card is soooo stunning!! Thanks for the inspiration.

    Hugs Yolanda

    AntwortenLöschen
  4. Wow, die Karten sehen wunderschön aus!
    LG Daniela

    AntwortenLöschen
  5. Wauw dames, wat een fantastiche creaties laten jullie ons weer zien! Stuk voor stuk zijn ze geweldig! Leuk om te zien hoe verschillend de kaartjes kunnen zijn met toch dezelfde stempel. Mijn complimenten hoor! Groetjes Marianne

    AntwortenLöschen
  6. Wow...allesamt einfach tolle Karten.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  7. Oh KAtharina
    Ich hibbel jetzt schon. Das sieht so toll aus.Und die Karten sind so schöön

    liebe Grüße
    Sabine

    AntwortenLöschen
  8. Die Vorschau ist grandios Ladies :) wow, da werde ich nicht drumherumkommen, auch das neue Kit zu ordern. Ich bin schon ganz neugierig. Wann erscheint es denn?

    viele liebe Grüße und einen schönen Restsonntag
    Dunja

    AntwortenLöschen
  9. dieses neue Motiv ist einfach grandios, alle sind ganz toll coloriert - mein FAvorit ist das rote Kleid, das passt einfach perfekt!

    AntwortenLöschen
  10. OMG! These are adorable! Love all the different interpretations.

    AntwortenLöschen
  11. *Omg* da ist ja eine schöner wie die andere!!
    Der Stempel ist echt traumhaft :)
    Glg Anja

    AntwortenLöschen
  12. Oh wat a fabulous stamp!! And all these gorgeous cards. Really shiny.

    AntwortenLöschen
  13. What a sweet stamp. I love all these fabulous creations.

    AntwortenLöschen
  14. Wie süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüß ist den diese kleine Maus.
    Oh da kann ich ja dann wieder so gar nicht an mich halten, die muß ich haben *lach*

    Gruß BAstelfeti

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...