Donnerstag, 3. Mai 2012

WoJ Design Team News

Jeanette Blog Picture 2012 copy

Please welcome Jeanette Comerford as new Design Team coordinator/leader for Whiff of Joy.
Jeanette has been part of our team for over 3 years. Her gorgeous creative work, her professionalism and dedication became indispensable.
She already coordinated team events, blog hops and Whiff of Joy’s membership at Splitcoaststampers.

I am very happy that Jeanette agreed to take the lead of the steadily growing, amazingly talented Whiff of Joy Design Team! Congratulations Jeanette.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Herzlichen Glückwunsch an Jeanette Comerford. Sie übernimmt ab sofort die Stelle der offiziellen Design Team Koordinatorin von Whiff of Joy.
Jeanette ist seid über 3 Jahren Teil des Whiff of Joy Design Teams. Ihre großartige kreative Arbeit, ihre Professionalität und ihr Engagement sind nicht mehr wegzudenken.

 
Sie hat bereits regelmäßig Team Ereignisse und blog hops geplant und durchgeführt, sowie die Betreuung von Whiff of Joy bei Splitcoaststampers übernommen.
Ich bin sehr glücklich, dass Jeanette mein Angebot angenommen hat und die Leitung des, ständig wachsenden, Whiff of Joy Teams übernommen hat.
Herzlichen Glückwunsch Jeanette!

blogSignature1

Kommentare:

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...