Donnerstag, 14. Juni 2012

Punch Drunk

Versessen auf Stanzer / Stanzen

CCT-guestdesigner

… ist diese Woche das Thema des Cute Card Thursday Challenge Blog.
Na wenn das nicht easy ist. Eigentlich benutze ich auf fast jeder meiner Karten die eine oder andere Stanze.
Ach ja…. WoJ ist diese Woche der Sponsor der Challenge. Also wenn ihr die Produkte genauso liebt wie ich, dann nehmt doch teil und habt die Chance einen der tollen Stempel zu gewinnen :)

… is this weeks theme at the Cute Card Thursday Challenge Blog. Perfect!! I love my dies and use them on almost every card I create. btw… WoJ is sponsoring this weeks challenge. So if you love our stamps, you can have the chance to win one by entering the challenge at CCT.

BirthdayMoon

Der süße, kleine Held meiner Karte ist ein neuer Stempel von Illustratorin Norma Fickel (ebenfalls ab morgen erhältlich über Whiff of Joy ). Ich liebe ihre leicht skandinavisch angehauchten Motive, und dieser kleine Kerl hat sofort mein Herz erobert.
Gestempelt habe ich auf 300g Aquarellpapier und dann mit Distress Inks ausgemalt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

The cute little hero of my card is a new stamp from illustrator Norma Fickel (as well available tomorrow). I love her illustrations, which hav a slight scandinavian flair. This little fellow instantly captured my heart.
I stamped him on 300g watercolor paper and coloured him with 
Distress Inks.

BirthdayMoon1BirthdayMoon3 BirthdayMoon4BirthdayMoon2

Morgen startet der Whiff of Joy Blog Hop hier auf meinem Blog – vergeßt ihn nicht :) es wird tolle Preise und eine Menge Inspiration geben!

The Whiff of Joy Bloghop starts tomorrow here on my blog – don’t forget about it ;) there will be tons of inspiration and prizes!

materials

Archival Ink Stempelkissen - Jet Black

blogSignature1

Kommentare:

  1. Fabolous card Katharina!
    Hugs Heidy

    AntwortenLöschen
  2. Katharina, This is beautiful and the image and moon is so cute:)x

    AntwortenLöschen
  3. eine tolle karte und der kleine lauser ist sooooo niedlich,gefällt mir sehr
    lg gertrude

    AntwortenLöschen
  4. your card is just gorgeous Katharina!
    love the image and all the fabulous details!
    huge thanks for being our guest designer this month!
    Debxx

    AntwortenLöschen
  5. This is so beautiful! The details are gorgeous and I love your colours! Thank you for making my day with the lovely comment you left on my blog, I am really touched:-) Enjoy the rest of your day! Hugs Delphine xx

    AntwortenLöschen
  6. He's such a cute fellow ! Still one more night and then I can order YESSSSS. Hugs, Marion

    AntwortenLöschen
  7. He's such a cute fellow ! Still one more night and then I can order YESSSSS. Hugs, Marion

    AntwortenLöschen
  8. Wow das ist ja wirklich wieder ein geniales Kärtchen und das Motiv ist ja genial, sieht super aus =)

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  9. This is just GORGEOUS! LOVE the yellow--and the white embossing looks fabulous against the kraft! Gorgeous, gorgeous card!!! :)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...