Mittwoch, 5. Dezember 2012

December Daily–Day 3

Dezember Daily – Tag 3

Schnee, Schnee überall!! Juhuuu, wir hatten den ersten Schnee – was für ein Ereignis. Zum Glück!! Denn mein ältester Sohn – der große N – beschwert sich seit Wochen: “Mami, jetzt ist doch Winter und bald Weihnachten. Warum schneit es denn dann nicht?”. hmmm, was sagt man jetzt darauf? Ok, ich hätte ihm einen Vortrag über Temperatur, globale Erwärmung usw. halten können… Das habe ich mir dann aber erspart (er ist ja erst 6) und es auf das Christkind geschoben (ja, ich weiss, ich bin böse ;)
”Schreib es doch auf deinen Wunschzettel ans Christkind.”
Jetzt ist das Christkind der Held, weil es so schnell reagiert hat :) (Hätte ich das gewusst, wäre es MEIN Zaubertrick gewesen…haha)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Snow, snow everywhere!! Great, we had the first snow in december – what a terrific event. Thank goodness! My elder son – the big N – has been complaining about the weather for weeks. “Mami, now that it is winter and almost christmas, why doesn’t it snow?!”
Ok, I could have told him about temperatures, global warming and so on – but I skipped this and blamed it on Santa Clause (naughty me :) “You have to write it on your wish list to Santa, sweetheart.”

In the end, Santa is his hero, because he reacted on his wish so quickly… doh – If I had knew this, I would have made this magic trick :)

Day3_2Day3 Day3_1

blogSignature1

materials

T445_DecemberDailyDE T444_DecemberDailyENG

Kommentare:

  1. Next time.. make him clean his room and then tell Santa about it... You gotta use it for what it´s worth.. :o) But a Great story for the album.. don´t you think.. Can you Believe that santa brought me SNOW when I asked for it??????
    Love it.. :o) Great Heading for the photos... :o)
    maybe you have the letter for santa too??

    AntwortenLöschen
  2. Katharina I love your December daily, gorgeous photos and a love story about the snow. I'm going to write to Santa now lol
    hugs Mandy xx

    AntwortenLöschen
  3. Your album is very beautiful. Hugs! xx

    AntwortenLöschen
  4. naughty naughty... you will get cole this year. hee hee Kidding! Very sweet pages and great snow photo's.

    AntwortenLöschen
  5. If only Santa 'let it snow' here as well!

    AntwortenLöschen
  6. Das arme Christkind muss herhalten, hat aber ja super funktioniert, das sollte ich vielleicht auch mal versuchen *g*.
    Schön, dass ihr so viel Schnee habt, das macht deutlich mehr Spaß als Schneeregen :-(
    Wünsche Dir noch einen schönen Nikolaus Abend und schicke liebe Adventsgrüße
    Clarissa

    AntwortenLöschen
  7. Oh such beautiul pages Katharine. Such lovely layout. Hugs! Mojca

    AntwortenLöschen
  8. Hallo!
    Klasse DD-Seiten...
    Leider hab ich es bis jetzt nicht geschafft auch nur eine Seite zu machen. :-) Die vorbereiteten Seiten liegen ganz einsam im Regal.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...