Sonntag, 9. Dezember 2012

WoJ AdventCalendar–Window 9

WoJ Adventkalender – Fenster 9

AdventCalendar200x191
Ich wünsche euch einen schönen 2. Adventsonntag!
Heute bin ich dran, das 9. Fenster des Whiff of Joy Adventkalenders zu öffnen. Ich hoffe ihr habt die Ideen des WoJ Design Teams bis jetzt genossen und vielleicht hattet ihr auch schon Glück und einen Preis gewonnen.

Happy second advent sunday to all of you!
Today it is my turn and honour to open window #9 of WoJ’s AventCalendar. I hope you enjoyed the ideas of the WoJ DT so far. Maybe you already have been lucky and won a prize?


MerryChristmas_WhiffofJoy_Kaisercraft

Ich habe heute eine Weihnachtskarte für euch. Verwendet habe ich einen meiner liebsten Weihnachtsstempel dieses Jahres von Whiff of Joy und das traumhafte Weihnachtspapier von Kaisercraft.

MerryChristmas_WhiffofJoy_Kaisercraft1 MerryChristmas_WhiffofJoy_Kaisercraft2

I have another Christmas card for you today. I used one of my favourite christmas stamps from this years collection by Whiff of Joy and the heavenly papers from Kaisercraft.

MerryChristmas_WhiffofJoy_Kaisercraft3 MerryChristmas_WhiffofJoy_Kaisercraft4

Wollt ihr diesen süßen Henry Maus Stempel gerne gewinnen? Dann tragt euch in das link Tool weiter unten ein. Ich werde morgen Früh einen zufälligen Gewinner ermitteln. Habt einen wunderschönen Sonntag mit viel Schnee!

Want to win this super cute Henry mouse stamp? Just enter your name to the link tool below. I will draw a random winner tomorrow morning. Have a fabulous sunday with lots of snow!

MerryChristmas_WhiffofJoy_Kaisercraft5
blogSignature1
linkYourselfBelow


materials
Zubehör twinklingLogo_small

Kommentare:

  1. Oh Wow!! Your card is gorgeous, love the cute image and the little wooden fence!!
    Hugs Hazel xx

    AntwortenLöschen
  2. Hello. The card is beautiful. The papers are really gorgeous and the image is super cute.

    Hugs from Slovenia. K.

    AntwortenLöschen
  3. You card is beautiful katharina!!! Love that sweet image! HUgsxx

    AntwortenLöschen
  4. Wow, what a lovely card, Katharina!

    AntwortenLöschen
  5. Wow, what a lovely card, Katharina!

    AntwortenLöschen
  6. Such a beautiful card here again today. You did a great job on this one, and it turned out really nice, and I just love that little Henry mouse he he he

    AntwortenLöschen
  7. just beautiful, love all the pretty design elements ,very sweet card
    Hugs Julie P

    AntwortenLöschen
  8. Very beautiful card. The image is so sweet. Thanks for the inspiration.

    AntwortenLöschen
  9. Your card is gorgeous Katharina,I love the cute mouse and the cute sheep as well
    Hugs Harma

    AntwortenLöschen
  10. Guten Morgen Katharina! Wow, was für ein tolles Kärtchen, gefällt mir supergut!

    Vielen Dank für die neue Chance und ich wünsche Dir einen tollen Tag.

    GLG Claudia

    AntwortenLöschen
  11. Was für eine entzückende Karte. Ich liebe deine Coloration und die vielen Kleinigkeiten, große Inspiration

    AntwortenLöschen
  12. I can see why you like this stamp so much. It's adorable. And your card is awesome! Hugs! xx

    AntwortenLöschen
  13. Das ist aber auch wirklich ein sehr schöner Stempel und er macht sich super auf deiner Karte, tolles Werk!
    Wünsche dir einen schönen 2. Adventssonntag

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  14. Hallo Katharina,
    Deine Karte ist bezaubernd!
    Wünsche Dir einen schönen 2. Advent!
    LG Daniela

    AntwortenLöschen
  15. Your card is gorgeous Katharina. I take a chance to win because i live on an island full of sheaps and cutie Henry fids there between.
    Have a nice sunday.
    Hugs Astrid

    AntwortenLöschen
  16. What a beautiful creation with this lovely stamp. So sweet.

    Hugs AStrid.
    http://creaastrid.blogspot.nl/

    AntwortenLöschen
  17. Oh he is so so adorable and just love the pretty colours that you used. Thank you for the chance. hugs! Mojca

    AntwortenLöschen
  18. such a fab card, love it ! hugs, Marion

    AntwortenLöschen
  19. Love your card! So creative and makes me happy!!!

    AntwortenLöschen
  20. This card is tunning Ilove all details and the stamp is very sweet.
    Francy

    AntwortenLöschen
  21. Gorgeous card with that adorable image...who wouldn't win it?
    xxx Margreet

    AntwortenLöschen
  22. Wat een vrolijke kaart!
    Groetjes, Nelleke

    AntwortenLöschen
  23. Deine Farbauswahl finde ich sowas von klasse bei der Karte!
    Und der Stempel ist zucker, keine Frage.
    Lg Jani

    AntwortenLöschen
  24. Liebe Katharina,

    das ist eine tolle Karte geworden. Und der Stempel ist echt super!!! GLG ANDREA

    AntwortenLöschen
  25. Super cute card and that image is soooo sweet!!! Thank you so kindly for all your SWEETNESSS!
    Hugz

    AntwortenLöschen
  26. Hai Katharina, wat een geweldige kaart heb je gemaakt, super leuk met het hekje en fantastisch mooi kleurwerk, mijn complimenten hoor! Liefs, Marianne

    AntwortenLöschen
  27. The mouse is super cute and love the fence
    Cheers
    Dr Sonia

    AntwortenLöschen
  28. Beautiful Card.. FAB FAB Coloring.. Great Stamp... and Lovely layers of paper.. Love the fence.. And the Leaves die cut are Stunning with gold written all over! :o)
    Thank you for the chance to win! :o)

    AntwortenLöschen
  29. Hi Katharina,

    Your card is fab, and yessss that stamp is so cute ..... No he'ssuper cute.Thanks for the inspiration, and the DT did a great job, they all made fab projects.

    Lots of hugs,
    Peggy

    AntwortenLöschen
  30. Lovely card!!! Thank you for a chance to win. Have fun.

    AntwortenLöschen
  31. Beautiful! I like the warm colors and great design!

    AntwortenLöschen
  32. Wow, was für eine wunderschöne Karte. Ich bin ganz hin und weg. Henry ist einfach immer wieder zu schön und der Stempel einfach genial. Liebe Grüße Silvi

    AntwortenLöschen
  33. Huhu liebe Katharina,
    wooow, was für eine tolle Karte!!! Den Stempel liebe ich auch besonders und ich würde mich natürlich super freuen einen von ihnen zu gewinnen. Ich wünsche dir einen tollen Start in die neue Woche.
    Ganz liebe Grüße,
    Renate

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...