Freitag, 1. Februar 2013

A few more…

Ein paar weitere…

… Fotos von unserem Schiausflug am letzten Sonntag. Als ich heute die Speicherkarte meiner Kamera durchging, sind sie mir aufgefallen und ich bekam sofort wieder Sehnsucht nach den Bergen.
Obwohl es zur Zeit wohl nicht mehr so schön weiß dort ist – es hat nämlich stark getaut und geregnet.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

… photos of our skiing trip from last sunday. While I was checking the memory card of my camera today, I discovered them and remembered all the wonderful moments. I would love to see the mountains again this weekend. Sadly, they won’t look as pictorial at the moment. We had thawing and rain the whole week long.

DSCF9974 DSCF9979DSCF9972  DSCF9976DSCF9966  DSCF9999

Kommentare:

  1. Oh such pretty photos. hugs! MOjca

    AntwortenLöschen
  2. Thank you Katharina for sharing your photos they are fabulous makes me feel like going there myself ......looks really good and your all having lots of fun xx

    AntwortenLöschen
  3. Oh, so beautiful!! Very pretty pictures of you too! I used to live very close to the mountains and I miss seeing them every day! Thank you for sharing your photos!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...