Montag, 4. Februar 2013

Sketchy monday #69 – chalkboard tutorial

Einen wunderschönen Montag wünsche ich euch! Bei uns ist in der Nacht wieder der Winter ausgebrochen. Unglaublich was da an Schnee runter gekommen ist. Mein Mann musste über 1 Stunde schaufeln, bevor er in die Arbeit gefahren ist.
Heute habe ich das Vergnügen, eine Anleitung für WoJ’s Ideenwelt schreiben zu dürfen. Ich erkläre dort eine einfache Idee, um schwarzes Papier wie eine Tafel aussehen zu lassen. Klickt HIER, wenn ihr gerne mehr erfahren wollt.

Happy monday everybody! It is snowing super hard at our place. My husband needed to shovel snow for over an hour before he left for work.
Today it is my turn to host a
tutorial on WoJ’s “World of ideas blog”. I am sharing a easy, but lovely idea about how to create a chalkboard effect on paper. Click HERE to have a look.

sketch

Sketch69
Natürlich habe ich mir die Chance nicht nehmen lassen und einen Sketch für euch gestaltet. Er läßt viel Raum für unterschiedliche Interpretationen. Ich bin gespannt was euch dazu einfällt :)

Of course I took the chance to create a sketch for you. There are many possibilities to interprete it and I am looking forward to seeing what you come up with :)

ChalkboardCard_WhiffofJoy_MyMindsEye_Scrapperin4

ChalkboardCard_WhiffofJoy_MyMindsEye_Scrapperin ChalkboardCard_WhiffofJoy_MyMindsEye_Scrapperin1
ChalkboardCard_WhiffofJoy_MyMindsEye_Scrapperin2 ChalkboardCard_WhiffofJoy_MyMindsEye_Scrapperin3 
Ich freue mich, wenn ihr meine Sketche für eure kreativen Basteleien verwendet, ich bitte euch jedoch auf meinen Sketch zurück zu verlinken. Ich wurde gefragt, ob man sich nur mit Motiven von Whiff of Joy hier bei mir verlinken darf. Natürlich könnt ihr auch andere Hersteller zeigen. Über die Verwendung von Whiff of Joy freue ich mich natürlich immer besonders, aber es ist nicht Voraussetzung :)

~~~~~~~~~~~~~~~~

You are very welcome to use my sketches for  inspiration and to create with them. I would just like to ask you to link back to them. I was asked if it is obligatory to use a Whiff of Joy image, to be allowed to link your creations here on my blog. The answer is “no”. You are welcome to use any stamped image from any company you like. Of course, I am always happy to see lots of WoJ creations :)
blogSignature1




linkYourselfBelow


materials

Kommentare:

  1. Thank you for another gorgeous sketch Katharine. Your card is just stunning, I love the colours, they are so elegant. hugs! Mojca

    AntwortenLöschen
  2. What a wonderful sketch, Katharina! Your card is beautiful!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  3. GOrgeous card Katharina! Love the layout! Hugs Frea

    AntwortenLöschen
  4. Fabulous,love the chalkboard idea, TFS. Lovely card, hugs, Marion

    AntwortenLöschen
  5. Hi Katharina

    Thank you again for your wonderful inspiration,I can always use that and love your sketches,it brings me too other ideas.

    Love your creation !
    Sonja xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...