Samstag, 23. März 2013

Pinspiration friday

Ach du meine Güte, wie bin ich aufgeregt. Gestern entdeckt…. mein bescheidenes, mit Washi Tape aufgehübschtes Notizbüchlein (das ich in nur 10 Minuten zusammengeschustert habe), als Inspiration auf dem My Mind’s Eye Blog. Na ich bin sowas von geplättet :) Danke an Tina Walker!

Da sieht man es wieder. Es muss Nichts außergewöhnlich Aufwendiges sein, um andere zu inspirieren :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oh my goodness, I am so excited! Yesterday, I spotted my humble little, with washi tape decorated, notebook (which I actually put together in no more than 10 minutes) on the My Mind’s Eye Blog. Wow, what an honor :) Thanks so much to the wonderful Tina Walker!

See!! It doesn’t need a super complex project, which took you hours to create, to inspire others :)

Untitled-3 blogSignature1

Kommentare:

  1. WAUW how cool is that? CONGRATULATION but I hope you know, that you´re a huge inspitration to everyone, who´s reading your blog too? Else I´m sure, we wouldn´t keep following it ha ha ha.

    AntwortenLöschen
  2. Congrats on that one Katharina!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...