Montag, 1. April 2013

How did you spend your day?

Und wie war’s bei euch so?

Unser Osterhase war recht fleißig. Leider Frau Holle ebenfalls :() Deswegen wurden die Ostereier drinnen gesucht (der Osterhase ist um 7 Uhr früh doch etwas Schneescheu ;)

We had a very hard-working Easter bunny this year. Unfortunately Mother Hulda was busy as well :() Therefore we searched for the easter eggs inside (the “Easter Bunny” doesn’t like snow at 7 am in the morning ;)

IMG_5186 IMG_5190

Zum Familien-Osterbrunch ging’s dann auf den Gebhardsberg bei Bregenz. Dort war dann endgültig Tiefschnee angesagt. Dadurch ließen wir uns aber nicht behindern und frönten ungeniert dem schönen Leben. Das Buffet war ausgezeichnet und es gab sogar live Musik von einem sehr guten Pianisten.

We drove to the Gebhardsberg close to Bregenz for a family brunch. Welcome to winter wonderland *doh*.  But this didn’t keep us from enjoying ourselves and the fabulous lunch. There even was live music from a very talented pianist.

IMG_5263 IMG_5234IMG_5216 IMG_5220 IMG_5233 

Nachdem ich mir mit einen Glaserl Weiswein Mut angetrunken hatte ;) , wagte ich mich hinaus vor die Tore der Burg, um ein paar Eindrücke dieses schönen Tages fest zu halten.

After giving myself Dutch courage with a glass of white wine ;) , I dared going outside to take some photos of the beautiful location.

IMG_5240  IMG_5246 IMG_5247 IMG_5257   Ich hoffe, ihr hattet es auch schön :)

I hope you enjoyed a lovely day as well :)

Kommentare:

  1. It looks pretty much the same as here in Denmark, where I am, but at least, we´ve been lucky enough to get some sun, which has also managed to melt a great part of all our snow, but they say, we´re about to get a load more in a couple of days thoug, so guess it wount last very long, but at elast, we wount get bothered of what is already gone then LOL.
    But you sure seemed to have a great day anyway, and the pictures also looks gorgeous, even pretty cold thoug, I have to admit, and I don´t like cold, but it´s beautiful, when we can watch it from inside, so I´m with the Easter Bunny ha ha ha.

    AntwortenLöschen
  2. Oh gorgeous pictures and it can be seen that you had a wonderful time. Hugs! Mojca

    AntwortenLöschen
  3. Hallo!
    Da hattet ihr bestimmt einen schönen Tag auf der Burg. Trotz des Wetters.
    Wenn man es nicht besser wüsste, könnte man meinen es war nicht Ostern sondern Weihnachten. Wahnsinn wieviel Schnee ihr noch habt.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  4. I love your pictures of your handsome boys and the beautiful scenery. It looks like you had a wonderful time. Thank you for sharing.

    AntwortenLöschen
  5. Hi! You take so beautiful pictures, and you make so adorable cards!! Fresh and crisp!
    I found you via MME blog where we both participate in the sketch challenge!
    Have a nice week! :-)

    AntwortenLöschen
  6. oh,ihr Armen ! ich dachte,nur bei uns ist das Wetter so sch..wierig zu ertragen. wünsch euch baldigen Sonnenschein ! liebe Grüße,Erni

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...