Montag, 22. April 2013

Put the walking stick aside

Werft den Krückstock weg :)

Hallo Ihr Lieben!
Vielen herzlichen Dank für eure zahlreichen Geburtstags Glückwünsche. Ich habe mich riesig gefreut, dass sich so viele die Zeit genommen haben und mir hier auf meinem Blog etliche Zeilen hinterlassen haben. Ich hatte einen wirklich wunderschönen Tag. Meine Jungs haben mich tagsüber verwöhnt, mein Mann ging mit mir in ein außergewöhnliches Restaurant in Bregenz (Weisses Kreuz). Absolut zu empfehlen. Sensationelle Küche und die Einrichtung ist sehenswert (lebendiges Vintage aus dem 19. Jahrhundert).

Danach ging es in den Wochenend-Urlaub (leider verregnet, aber trotzdem schön :) Jetzt bin ich wieder da und bereite Alles für die große Stempelmesse Süd an diesem Wochenende vor. Ich werde mit Whiff of Joy und den 2 Schnipseln vor Ort sein, colorieren, plaudern und in schönen Dingen schwelgen – kommt ihr auch?!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hello everybody,
Thank you so much for your heartfelt birthday wishes. I appreciated them a lot. I spend a wonderful day with my boys. In the evening my husband invited me to a splendid
restaurant in Bregenz (Weisses Kreuz), with heavenly food and a lovely vintage style.

Afterwards we left for our weekend trip (it was a bit rainy, but we had lots of fun).
Now I am back at home, preparing for the
big Stamp show south in Stuttgart this weekend. I will be there at the stand of Whiff of Joy, together with the 2 Schnipsels, coloring, chatting and having fun with the beautiful crafty things in life :) Will you be there as well?!
 IPhone Schon lange wollte ich euch etwas zeigen:
Vor einiger Zeit erhielt ich ein “Vor”- Geburtstagsgeschenk von meinem lieben Mann – das neue IPhone 5. Dies sollte mein  (schon etwas in die Jahre gekommene) IPhone 3GS ersetzen. Dieses ist nach der letzten Software Aktualisierung nämlich am Krückstock gegangen :)
Ich liebe mein neues Handy! Und wenn man etwas liebt, dann verwöhnt man es… Deswegen habe ich meinem “Baby” ein hübsches Kleidchen gestaltet ;)
Machen lies ich es hier: http://www.art-cover.eu/
Mit dem Service und der Qualität war ich sehr zufrieden. Ich freue mich jedes Mal, wenn ich es ansehe!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I wanted to show you something for some time now:
I got a pre-birthday present from my husband a few weeks ago – the new IPhone 5. It was replacing my old IPhone 3GS (which needed a walking stick after the last software update) :)
I love my new mobile phone! And what do you do with things you love?! You spoil them… therefore I designed a new dress for my dear “baby”…LOL
It was printed here:
http://www.art-cover.eu/
Great quality and good service. I am happy each time I look at my new mobile phone cover!

IPhone1

Kommentare:

  1. Hallo Katharina,

    dass dir das Cover gefällt kann ich verstehen.

    Wir sehen uns am Samstag

    LG

    Ines

    AntwortenLöschen
  2. Ha ha ha ha ha ofcause it had to be Henry on your I Phonecover there ha ha ha.
    Good to hear, you had a wonderful birthday and a great trip.
    I really wish, I could join you at that big fair there, but I´m afraid it´s a bit too far from here thoug. But I wish for you all, that you´ll have a wonderful week-end there and meet a lot of the fans there.

    AntwortenLöschen
  3. Lovely phone cover and so glad you enjoyed your birthday and get away. Have fun at the Stempelmesse Süd, wish I could be there. hugs, Marion

    AntwortenLöschen
  4. oh you made a great little bag for your phone and I love the phrase on it, so positive. hugs! MOjca

    AntwortenLöschen
  5. Hi I'm a little bit late, but congratulations on your birthday. Great your phonebox. It's al lovely idea.

    AntwortenLöschen
  6. So glad you had a wonderful birthday and wow... what a gift. That new cover is splendid and super cute!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...