Samstag, 8. Juni 2013

Tutorial – envelope gift card holder

Anleitung für einen briefförmigen Geschenkgutscheinhalter und selbst gemachte Papierblumen

…ausserdem starteten gestern die Vorschauen auf Whiff of Joy’s Juni Produkte (gibt es ab dem 11. Juni). Ein paar Einblicke habe ich euch ja schon HIER und HIER gewährt :) Passend zu dem Thema “Happy Mail” habe ich eine spezielle Kartenform gestaltet, die wie ein Briefkuvert aussieht.

Die genaue Anleitung dazu findet ihr auf der Whiff of Joy Ideenwelt, sowie eine bebilderte Erklärung, wie ihr die große Papierblume selber machen könnt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

…in addition the official previews for Whiff of Joy’s June release started yesterday (all of the yummy new products will be available on June 11th). I already showd you a few sneek peeks HERE and HERE. Suitable for the theme “Happy Mail”, I created an envelope shaped gift card holder.

Have a look at the detailed tutorial at the WoJ World of ideas blog. There you can also learn how to create the huge handmade paperflower yourself in only a few easy steps.

EnvelopeCardMix

whatsNewAb dem 11. Juni / coming on June 11th 

HappyMailStartpagedielights1-startpage FreeSpiritStartpage 

signature

Kommentare:

  1. WOUW I really look forward to the new release this time. From what I´ve seen sofar, I´m afraid, it´s all just right up my alley this time, so it might get soo expensive ha ha ha.
    I just love the looks of these new stamps. They all looks soooo gorgeous, and the new dies also looks pretty cool too, so guess I better start saving my pennies already now.
    have a great week-end everyone.

    AntwortenLöschen
  2. Very beautiful envelope
    hugs Linda

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...