Mittwoch, 19. Juni 2013

Weekly Blog Zuckerl 19/06

Ist euch auch so heiß wie mir? Bei uns hat es heute 37°C – gefühlte 100°C. Am Vormittag konnte ich mich ja noch in meinem herrliche kühlen Büro verkriechen, aber am Nachmittag wollen die Kinder bei ihren Aktivitäten begleitet werden (und das beinhält sicher irgendetwas im Freien *puh*). Da gibt es nur 1 Devise – einschmieren so gut es geht. Vor allem den kleinen N, der mit seinen roten Haaren und blasser Haut fast keine eigene Abwehr hat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Is it as hot as over here at your place? We have about 37°C – which feels like 100°C.
I was able to hole up in my heavenly cool office in the morning. But the kids want to be a accompanied to their afternoon acitivities, which involves stepping out of the house *eek* ;)
My most important motto these days – using sun lotion as much as possible. Especially the little N, with his red hair and pale skin, is very vulnerable.


190613

In dieser Woche habe ich 2 große (wirklich groß!! 29.5 ml) des besten Glitzerklebers zu verlosen. Viel Glück!

This week I have 2 large (really large!! 1 oz.) bottles of the best glitter glue to give away. Good luck!

                           BlogZuckerl BlogZuckerlDE
Die Regeln:
  • Tragt euren Namen in der Linky Box ganz unten ein. (Wenn ihr keinen Blog habt, dann tragt einfach den link zu meinem Blog ein).
  • Lasst Andere von meinem wöchentlichen Candy wissen, zeigt dazu das Logo in einem eurer Blog Beiträge (es muss kein eigenständiger sein)
  • Der Gewinner wird am nächsten Mittwoch, bevor die nächste Verlosung statt findet, bekannt gegeben.
    Viel Glück!
Here are the (short) rules:
  • Just enter your name in the linky below (if you don’t have a blog just link back to my blog).
  • Please let others know about my candy by adding the banner to a blog post or your blog sidebar.
  • I will draw the winner next wednesday, and announce him/her before the new candy goes live.
    Good luck!
signature
linkYourselfBelow

Kommentare:

  1. Oh pretty please send some of that heat up to Norway!!Were like 16 degrees today and I could like to go 25 ;)

    AntwortenLöschen
  2. It is hot here too! about 33 C. Thanks for the chance to win these great colored stickles. Hugs, Hanneke

    AntwortenLöschen
  3. hach wie schööööön... ich liebe sie..... herzlichen Dank für diese Chance.. lg Barbara

    AntwortenLöschen
  4. Just gorgeous. I love Stickles and these colors are sooo gorgeous and goes rally perfect with most summer cards or babycards too, so I´m sure anybody ca use loads of this.
    Thanks so much for the chance every week.

    AntwortenLöschen
  5. Yesterday we had 37°, today "only" 34° but today it's like walking into a showerroom, jakkie!
    Anyway hope you and the two boys can enjoy the sun!
    Love,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    AntwortenLöschen
  6. Ohja, es ist wirklich sehr heiß, hoffe da hattet ihr eine schöne (vlt kühlende?) Beschäftigung gefunden und seit vom Sonnenbrand verschont geblieben

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  7. Oh it's soooooo hot here too, and they say it's going to be 35° ... I don't know how we'll make it :) Thank you for the chance to win this lovely candy. hugs! Mojca

    AntwortenLöschen
  8. Wir durften heute bei 35 °C schwitzen. Die Kinder haben geplanscht und waren glücklich. Meine Tochter hat auch rote Haare. Ich bin auch immer mit der Sonnencreme am hinterherrennen ;-).

    Liebe Grüße
    Heike

    AntwortenLöschen
  9. I love stickles and I don't have these colors so I'm in.
    We have hot days - and chilly evenings, it's nice for a change.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...