Montag, 22. Juli 2013

Gemeinsam – eine dekorierte Zündholzschachtel

Together – a decorated matchbox

Hallo ihr Lieben! Ich hoffe euch hat mein Blog Gastspiel 2013 gefallen und ihr konntet viel an Inspiration mitnehmen. Ich bin wieder zurück von unserem Familienurlaub, im Gepäck habe ich viele schöne Erinnerungen und Fotos. Nun muss ich mich zuerst wieder in den Alltag einfinden und meine Emails sichten. Bitte habt Geduld mit mir :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hi! I hope you enjoyed my Blog Gastspiel 2013 and that my blogging colleagues have been able to inspire you. I am back from our family vacation with lots of memories and photos :) I hope to be able to get back to normal soon (after working through my email pile :) – please bare with me!

Gemeinsam_matchbox_WhiffofJoy_OctoberAfternoon1Gemeinsam_matchbox_WhiffofJoy_OctoberAfternoon

signature

materials
twinklingLogo_small

Kommentare:

  1. Welcome back, hope you have little trouble going into your work routine again. Your matchbox looks lovely, so much to see, have a lovely day, hugs, Marion

    AntwortenLöschen
  2. Welcome back here, but don´t worry, we have been well taken care of by all the amazing artists here and got loads of great inspiration.
    Hope you´ve had a wonderful vacation and got lots of new inspirations too.

    AntwortenLöschen
  3. What a sweet image! A lovely project, Katharina! :o)

    AntwortenLöschen
  4. Herzlich willkommen zurück!
    Das Gastspiel war wirklich schön, vielen Dank dafür!
    Bin schon gespannt auf deinen urlaubsreport^^

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...