Mittwoch, 24. Juli 2013

Weekly Blog Zuckerl 24/07

Langsam finde ich, nach unserem Urlaub, wieder zurück zur Normalität. Auch wenn die 2 Ns in den nächsten 2.5 Wochen noch schulfrei haben und es definitiv Anders als sonst ablaufen wird, hoffe ich doch, dass mir Zeit für mich und meine Leidenschaft (dieser Blog und die Kreativität) bleiben wird :)
Deswegen kehre ich heute auch wieder zu dem lieb gewonnenen Brauch meines wöchentlichen Blog Zuckerls zurück. Herausgesucht habe ich heute für euch 6 doppelseitige 12x12 Scrapbooking Papiere in wunderschönen Mustern.
Viel Spaß bei der Verlosung!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Slowly I am getting back into things, after our family vacation. I also hope to find enough time for my passion (this blog and my creativity) during the upcoming 2.5 weeks – the two Ns are still home from school.
But lets return to one of our favourite habits – my weekly blog surprise. I got 6 double-sided 12x12 scrapbooking papers for you today, in truly lovely designs.
Have fun :)

chancetowin.jpg

240713

BlogZuckerl BlogZuckerlDE
Die Regeln:
  • Tragt euren Namen in der Linky Box ganz unten ein. (Wenn ihr keinen Blog habt, dann tragt einfach den link zu meinem Blog ein).
  • Lasst Andere von meinem wöchentlichen Candy wissen, zeigt dazu das Logo in einem eurer Blog Beiträge (es muss kein eigenständiger sein)
  • Der Gewinner wird am 24.7., bevor die nächste Verlosung statt findet, bekannt gegeben.
    Viel Glück!
Here are the (short) rules:
  • Just enter your name in the linky below (if you don’t have a blog just link back to my blog).
  • Please let others know about my candy by adding the banner to a blog post or your blog sidebar.
  • I will draw the winner on July 24th, and announce him/her before the new candy goes live.
    Good luck!
signature
linkYourselfBelow

Kommentare:

  1. I just red in your picture... "A girl can never have enoght paper..."
    That's really true for me!
    I am full of paper but I cannot resist to have others...
    So I will try soon to win also this one :-)
    Anyway thank you very much for all opportunities you always give to us.
    Many greetings
    Chiara

    AntwortenLöschen
  2. Tolle Papiere,ich versuch mein Glück.

    LG Tinchen

    AntwortenLöschen
  3. Thanks sooo much for the chance here again, and I absolutely LOVE that sentiment and can 100% agree to that, A girl certainly CAN`T have too much paper ever ha ha ha.
    I think, you can guess one of my (according to my husbond) bad habbits are? he he he. True I´m totally addicted to gorgeous paper and ribbon and bling, then I can get lost in days, if I just have enough of that.
    Hope you´ll enjoy the wonderful summerweather, we´ve finally got over here, it´s just marveless and soooooo awesome. Have fun and just enjoy life.

    AntwortenLöschen
  4. Hope you enjoyed your time away x

    AntwortenLöschen
  5. Did you know that you can shorten your urls with AdFly and get money from every visit to your short urls.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...