Donnerstag, 17. Oktober 2013

Video – Frantage Embossing Enamel

Das Frantage Embossing Enamel von Stampendous ist absolut IN – und das zu Recht. Damit lassen sich die schönsten Effekte erzielen. Ich selbst bin auch ganz begeistert davon. Und als Whiff of Joy dieses grandiose Pulver mit ins Sortiment aufnahm, habe ich mich mit den traumhaften Farben eingedeckt :)

~~~~~~~~~~~~~~~~

The Frantage Embossing Enamel from Stampendous is absolute IN at the moment – with justice!
The effects you can create with theses powders are heavenly! I am totally in love. After
Whiff of Joy stocked this gorgeous product, I got myself most of the fabulous colors :)

FrantageEmbossingEnamel_WhiffofJoy_Tag Es ist so einfach die tollsten Projekte zu gestalten, obwohl die Technik so einfach ist. Ich habe ein kurzes Video gefilmt, wie ich einen dieser genialen Anhänger bastle. Dieser ist sehr gut geeignet für die Weihnachts-Massenproduktion und wird so manchem Verwandten ein “Ahhhh” und “Ohhhh” entlocken :) Viel Spaß beim Ansehen!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

It is super easy to create the most gorgeous projects in no time. I filmed the below short video while I was creating this lovely christmas tag. It is perfect for mass production and will raise some “Ahhhs” and “Ohhhhs” from most of my relatives :) Have fun watching!!

FrantageEmbossingEnamel_WhiffofJoy_Tag1


frantageFrantageEmbossingEnamel_WhiffofJoy_Tag2  IMG_9163  IMG_9165 IMG_9166
IMG_9168signaturematerials

Kommentare:

  1. WOW!! Your Frantage examples are beautiful! I love to see what people to with Frantage. I don't have any yet but hope to get some eventually! Thank you for the video! :o)

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous tags, just did the same thing with the background stamps on a soon to be shown project, but with golden embossingpowder. Loved watching the video. Have a lovely weekend, hugs, Marion

    AntwortenLöschen
  3. das ist ja zauberhaft schnuckelig.... wie schön

    AntwortenLöschen
  4. Waw this looks so gorgeous! hugs! MOjca

    AntwortenLöschen
  5. Wow Katharina,das sieht so klasse aus und das Pulver macht echt süchtig,ich könnte auch fast alles damit "einkleistern" und "zu embossne"*hihi*
    Danke für Deine schöne Inspiration.
    Liebe Grüße und einen schönen Abend
    Angela

    AntwortenLöschen
  6. WAUW this looks sooo gorgeous, why hadn´t you shown this before I sent my order last week? LOL: it´s too expensive to get an order sent every week, because we always wants more ha ha ha ha, so I´m afraid, it´ll have to wait til next time, but I could sure use some right here and now for the christmascards, I´m making here these days ha ha ha

    AntwortenLöschen
  7. Hallo Katharina,
    deine Tags sind toll geworden, ich liebe das frantage ♥ und arbeite total gerne damit
    LG Sonja xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...