Montag, 11. November 2013

24th December

Die Weihnachtsanhängerproduktion (wow, was für ein Wort :-/) geht weiter! Ich bin gerade richtig gut in Schuss und die Inspiration reißt einfach nicht ab (Gott sei Dank!! :)
Mein absoluter Favorit ist gerade der neue Hintergrund, den ich für Whiff of Joy gestaltet habe. Dadurch, dass es 3 verschiedene Muster sind, ist er super vielseitig! Hier habe ich ihn wieder mit weiss auf kraft Papier embosst.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

My tag production for christmas is going strong. I am on a roll at the moment and the inspiration flows like water (Thank goodness!) :)
Right now, my absolute favourite is the
new background stamp I designed for Whiff of Joy.
It includes 3 different designs, which makes it super versatile! On today’s tag, I heat embossed it with white powder on kraft paper again.

24Dezember_ChristmasTag_WhiffofJoy_KatharinaFrei_StampendousFrantage2

Ausserdem habe ich die große, ausgestanzte Schneeflocke mit Frantage Embossing Pulver von Stampendous bearbeitet – wow sieht das toll aus!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I also used the wonderful Frantage Embossing enamel on the terrific large snowflake – wow, this looks so beautiful!

24Dezember_ChristmasTag_WhiffofJoy_KatharinaFrei_StampendousFrantage 24Dezember_ChristmasTag_WhiffofJoy_KatharinaFrei_StampendousFrantage1  24Dezember_ChristmasTag_WhiffofJoy_KatharinaFrei_StampendousFrantage3 24Dezember_ChristmasTag_WhiffofJoy_KatharinaFrei_StampendousFrantage4

Heute hat Whiff of Joy eine Reihe neuer digitaler Stempel veröffentlicht. Wenn ihr also gerne mit Digis arbeitet, dann nichts wie ran an die zuckersüßen Motive :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Today, Whiff of Joy released a large collection of new digital stamps. If you like to work with digis, don’t hesitate to have a look :)

DigiNovember_startpage

signature

materials

Kommentare:

  1. What a gorgeous tag! I love the lovely embellishment, especially the wooden one. hugs! MOjca

    AntwortenLöschen
  2. wunderschöne Anhänger
    liebe Grüße SilviA

    AntwortenLöschen
  3. Such an amazing tag here again Katarina. I too love the white on the craftcard, it looks stunning.
    And more new stampimages, that is sooo awesome too. I sense my account is about to get pretty thin here again now he he he.
    Have a wonderful week ahead everyone and so much fun too, I hope.

    AntwortenLöschen
  4. beautiful card!!!!!!! i love your style :) i love your embellishment ^_^ buona giornata!

    AntwortenLöschen
  5. Megacool dein Anhänger, der sieht einfach wundervoll aus, eine ganz bezaubernde Gestaltung!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  6. hach das sieht so schön winterlich aus...toll

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...