Freitag, 22. November 2013

Life is beautiful – paperbag minialbum

Diese Album ist während dem Kurs, den ich bei Whiff of Joy im September gegeben habe (oh weia, ist das schon wieder so lange her?!), entstanden. Innerhalb von 3 Stunden habe ich mit den Kursteilnehmern ein komplettes Album mit 8 Seiten, sowie Vorder- und Rückseite, gestaltet. Wir haben viele Techniken ausprobiert und viel Neues gelernt. Ein toller Tag und die Endergebnisse haben überzeugt :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I created this album during the class I held at Whiff of Joy in September (wow, how time flies). During 3 hours, the participants created a complete album with 8 pages, plus front and back. We used lots of different techniques and tried exciting new stuff. It was a great day and the results were beautiful!

LifeIsBeautiful_paperbagMinialbum_OctoberAfternoon_WhiffofJoy 1c0685c8235a11e3a76e22000aeb0d15_7[1] 6d308424237011e3830022000a9f50e0_7[1]

LifeIsBeautiful_paperbagMinialbum_OctoberAfternoon_WhiffofJoy1 LifeIsBeautiful_paperbagMinialbum_OctoberAfternoon_WhiffofJoy2 LifeIsBeautiful_paperbagMinialbum_OctoberAfternoon_WhiffofJoy3

Habt ihr mein neues Blog Layout bemerkt? Ich hatte Lust auf Veränderung :) Ich hoffe ihr findet es genauso ansprechend wie ich!
Habt einen schönen Freitag!

Did you notice my new blog layout? I felt it was time for a change :) I hope you like it as much as I do – thanks to my husband for the help!
Happy friday!

signature

materials

Karen Foster Cork sheet - 12x12 inch

Kommentare:

  1. An awesome album here Katarina, well done, it´s just beautiful work on every page here. And the blog looks fabulous too. Awesome work from your hubby as well.
    Have a wonderful week-end ahead here now.

    AntwortenLöschen
  2. WOW, das sieht ja nach Arbeit aus, toll
    lg gertrude

    AntwortenLöschen
  3. Waw what a lovely blog layout! And gorgeous papers. hugs! MOjca

    AntwortenLöschen
  4. das sieht ja wunderschön aus...das war bestimmt ein klasse workshop!

    AntwortenLöschen
  5. hach das ist ja wunderschön. Tolle Farben und so leicht und locker

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...