Montag, 4. November 2013

Whiff of Joy: 2014 Design Team Call

Whiff of Joy 2014 DesignTeam Call

Wow, es ist so weit!! Whiff of Joy sucht das Design Team für das kommende Jahr. Und was das für ein Jahr wird!! Es sind viele tolle Sachen geplant und dafür brauchen wir wieder ein starkes Team :)
Also nichts wie ran an die Tastatur und zeigt eure genialsten Kreationen – Alle weiteren Infos zu dem Design Team Call gibt es HIER. Viel Glück!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wow, it is time for a new Design Team Call at Whiff of Joy. They are looking for the fantastic new team of 2014. Lots of new stuff is coming the way, so stay tuned and apply!
You can find all the infos on the call and how
to apply by clicking HERE. Good luck!

Kommentare:

  1. WAUW that would be a dream come true. I absolutely LOVE all your products and have loads of them already, but guess we don´t have any chance at all, when we don´t have any expirience with Design Teams as usual with these calls.

    AntwortenLöschen
  2. I loved to be a part of the great team, i have send an email.
    Hugs Astrid

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...