Samstag, 23. November 2013

You are amazing – black and teal on a scrapbooking layout

Du bist Grossartig - Schwarz und Türkis auf einer Scrapbooking Seite

Heute möchte ich euch gerne eine Seite zeigen, die unter Anleitung von Nina Ostermann beim Scrap2Be Workshoptag Anfang November entstanden ist. Das super coole Foto der 2 Ns schrie förmlich nach dem schwarz/weissen Hintergrundpapier von Heidi Swapp, welches in dem Workshop Paket enthalten war. In Kombination mit Türkis mein absoluter Favorit! Die Gestaltung hat mir richtig toll Spaß gemacht und ich war in nur 1 Stunde fertig – wow!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Today I want to share a scrapbooking page I created during the Scrap2Be class of Nina Ostermann at the start of November. The super cool photo of my 2 Ns matched the black and white Heidi Swapp background paper, which was included in the workshop package, perfectly. In combination with teal my absolute favourite! I had lots of fun creating this page and was able to finish it in only 1 hour – wow!!

Cool_ScrapbookingPage_HeidiSwapp_WhiffofJoy Cool_ScrapbookingPage_HeidiSwapp_WhiffofJoy1 Cool_ScrapbookingPage_HeidiSwapp_WhiffofJoy4Cool_ScrapbookingPage_HeidiSwapp_WhiffofJoy2 Cool_ScrapbookingPage_HeidiSwapp_WhiffofJoy3Habt ihr schon an der aktuellen Whiff of Joy challenge teilgenommen? Zu gewinnen gibt es einen 15% Gutschein für eure nächste Bestellung!

Did you already participate in the current Whiff of Joy challenge? The prize is a 15% voucher for your next order!

WednesdayChallenge

Ich wünsche euch ein schönes Wochenende!
Happy weekend!

signature

materials

Kommentare:

  1. More gorgeous work here Katarina, and I love the soft colors, you´ve used, and especially the teal has a big place in my heart ha ha ha. And such handsome boys you have here.

    AntwortenLöschen
  2. So cute !!! Have a nice Sunday! Alessandra

    AntwortenLöschen
  3. oooooooh the image is soooooo cute! and such a lovely page. Hugs! MOjca

    AntwortenLöschen
  4. Wow - was für ein tolles LO.

    Liebe Grüße
    Stephanie

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...