Mittwoch, 18. Dezember 2013

Darling – a photo frame

Du bist ein besonderer Mensch – ein Bilderrahmen

Dieser gescrappte Bilderrahmen geht heute auf die Reise nach Wien. Es ist ein Weihnachtsgeschenk für meine Großeltern.
Der Rahmen selbst ist von Ikea, sowie das Passepartout, das ich bestempelt und beklebt habe.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This scrappted photoframe starts it’s journey to Vienna today. It is a present for my grantparents. The frame itself is from Ikea, as well as the passe-partout.

photoframe_WhiffofJoy_MyMindsEye

Verwendet habe ich diverse Stempel und Stanzen von Whiff of Joy zusammen mit der Kate & Co. Papier Kollektion von My Minds Eye. Zuerst konnte ich mich mit der Farbkombination dieser Kollektion so gar nicht anfreunden. Im Endeffekt habe ich jetzt schon 3 verschiedene Projekte damit gestaltet, da sie sehr schöne Jungs-Farben und Graphiken beinhaltet.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I used stamps and dies from Whiff of Joy together with the My Mind’s Eye Paper collection Kate & Co. At first I wasn’t sure what to do with this collection, because the color combination is quite sepcial for me :) In the end it became one of my favourites and I already used up all of it. The colors and graphics are perfect for boy layouts and crafts.

photoframe_WhiffofJoy_MyMindsEye1 photoframe_WhiffofJoy_MyMindsEye2

Habt einen schönen Mittwoch!!
Happy wednesday!!

signature

materials

Kommentare:

  1. A very beautiful frame and a perfect gift for grandparents. And it´s just beautiful made, so it´s a bit more than just a photo, but also a piece of art. Just gorgeous.

    AntwortenLöschen
  2. This is such a lovely present! So special and beautiful.
    Hugs,
    Simona

    AntwortenLöschen
  3. Love it, so fabulous, I am sure your grandparents will love this one, I hope you are enjoying the holiday season, hugs, Marion

    AntwortenLöschen
  4. Tolle Geschenkidee!
    Da werden sich die Großeltern sicher freuen!
    LG
    Britti

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...