Freitag, 10. Januar 2014

A Photo Canvas with Prima & Gerry van Gent

Eine Fotoleinwand mit Prima & Gerry van Gent

Diese Leinwand ist bei einem Kurs mit der Holländerin Gerry van Gent entstanden. Da sie im Design Team für Prima Marketing ist, wurden natürlich auch deren Produkte verwendet. Der Kurs war wirklich sehr lehrreich für mich, da dieser extreme Blümchenstil, sehr romantisch und überladen, nicht wirklich meine Richtung ist. Aber ich lehne ihn auch nicht komplett ab und stürzte mich deswegen gerne und mit Feuereifer in die Erfahrung.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I created this canvas during a class with Gerry van Gent. She is part of the Prima Marketing Design Team, therefore we used lots of their products. It was a very interesting and informative class for me, because the extreme floral and romantic craft style is not exactly my trend. But I don’t dislike it at all and therefore I took a dive into this new experience with great pleasure :)

KatharinaFrei_PhotoCanvas_GerryVanGent KatharinaFrei_PhotoCanvas_GerryVanGent1 KatharinaFrei_PhotoCanvas_GerryVanGent2 KatharinaFrei_PhotoCanvas_GerryVanGent3 Was ich heute den ganzen Tag so gemacht habe?! Leider überhaupt nichts Erfreuliches :P Anfang des Jahres läßt die Steuererklärung/Buchhaltung und der Jahresabschluss grüßen *ächz*.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

What I did today?! Unfortunately nothing enjoyable :P Each start of a new year, I need to dig into taxes and bookkeeping *eek*.

IMG_1043

Ich wünsche euch ein traumhaftes Wochenende!

Wishing you a beautiful weekend!

signature

Kommentare:

  1. A very beautiful layout, Katharina! Happy New Year to you! :o)

    AntwortenLöschen
  2. Soo soo beautiful Lo here and such handsome models on it too ha ha ha.
    have a great week-end.

    AntwortenLöschen
  3. Good luck with the bookkeeping and taxes, it is awefull work that still needs to be done, but I can think of so much nicer ways to spend the day. Love your layout, I do think this is you hehe, have a lovely weekend, hugs, Marion

    AntwortenLöschen
  4. Utterly gorgeous as always hun...and I hope you have a lovely weekend too...:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    AntwortenLöschen
  5. Wow this is so beautiful!! All of it on this layout is perfect especially the picture. Like it how this is make.
    Have a good weekend!

    AntwortenLöschen
  6. Wow this looks lovely Katharine! love the gorgeous flowers. I am the same, love the flowers on the project, but I find really difficult to put them on my cards. yours look really lovely. hugs! MOjca

    AntwortenLöschen
  7. This is Beautiful!! Gorgeous Details.. FAB put together... love the spider net look in white...don´t know what to call it!.. Beautiful!!

    AntwortenLöschen
  8. Wirklich eine tolle Getsaltung, schaut super aus!

    LG
    MIchaela

    AntwortenLöschen
  9. Fabulous page, I do like that photo too! Very handsome little men.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...