Samstag, 25. Juni 2016

Imagine Crafts–CAS-ual Fridays Blog Hop

Welcome to the ImagineCrafts & CAS-ual Fridays joint blog hop. I a very happy that you made it to my blog today.
You should have arrived from Nora’s blog, if you have been following the hop. If not, please start at the beginning (ImagineCrafts Blog) to not miss any of the fabulous inspirations and the chance to win a fabulous prize!

Ein wunderschönes “Hallo” an diesem traumhaft sonnigen Samstag und ein herzliches Willkommen zum Blog Hop von Imagine Crafts & CAS-ual Fridays. Ich freue mich sehr, daß ihr es bis zu meinem Blog geschafft habe ;) Der Start des Blog Hops war der Imagine Crafts Blog, direkt vor mir war Nora’s blog. Es gibt auch etwas zu gewinnen :)

250616_CasualFridayBloghop_KF

I received the super cute stamp set “Mon Ami” from CAS-ual Fridays, which inspired me to create a set of gift coupon cards.
I chose Imagine Craft’s Radiant Neon inks to stamp the lovely flower multiple times in different colours on white cardstock.

Ich habe von CAS-ual Fridays ein entzückendes Stempelset erhalten, welches mich für ein Set von Gutscheinkarten inspiriert hat.
Dafür habe ich die kleinere Blume in unterschiedlichen Farben auf weißen Cardstock gestempelt. Entschieden habe ich mich dabei für
Imagine Craft’s Radiant Neon inks , da diese einfach herrlich farbintensiv sind.

250616_CasualFridayBloghop_KF_1250616_CasualFridayBloghop_KF_2250616_CasualFridayBloghop_KF_3

Your next stop of the blog hop is Diane Jaquay’s blog. Wishing you lots of fun!!!

Der nächste Stop des Blog Hops is bei Diane Jaquay. Ich wünsche euch viel Spaß!

Supplies
Imagine

CAS-ual Fridays

Kommentare:

  1. What lovely cards!! I like that you made them simple enough to create a set. I need to do this more often!! Great design!

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful cards - love the layers of stamping.

    AntwortenLöschen
  3. Very pretty background you've created.

    AntwortenLöschen
  4. Love the tulips.
    The colors are bright and vibrant.
    thanks for sharing.

    AntwortenLöschen
  5. Very pretty! I love the bright colors and tulips!

    AntwortenLöschen
  6. Such a pretty card! I love the stitching you added and the colors are so bright and cheery! Hugs, Robin

    AntwortenLöschen
  7. So pretty! I love the colorful flowers and your attention to detail like that beautiful stitching along the edges!

    AntwortenLöschen
  8. Pretty flower design and great ink colors! Love it!

    AntwortenLöschen
  9. The flowers and colors are awesome. Thanks for a great share

    AntwortenLöschen
  10. A fantastic card Katharina. That is a beautiful set and I love the font of the sentiments!

    AntwortenLöschen
  11. Fun,fun,fun! Love the colors you used.

    AntwortenLöschen
  12. What a pretty background on your sweet card!

    AntwortenLöschen
  13. Oh so pretty - LOVE all of your colours!

    AntwortenLöschen
  14. thanks for sharing.

    Sue
    rolfe974@prodigy.net

    AntwortenLöschen
  15. I really like those neon stamped flowers and the stitching detail. Lovely card!

    AntwortenLöschen
  16. Love your card and the mon ami stampset

    AntwortenLöschen
  17. Love the artsy look of your gift cards.

    AntwortenLöschen
  18. Love the layers of simple stamping. Very pretty!
    <3 J

    jwoolbright at gmail dot com
    HerPeacefulGarden.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  19. Love your cards and love that stamp set!

    AntwortenLöschen
  20. Beautiful neon colors with this Mon Ami stamp set, one of my favorites!

    AntwortenLöschen
  21. Beautiful card! I love the background you created with the floral image and the wooden embellie you added as an accent.

    AntwortenLöschen
  22. love the stitched edge with these bright flowers!

    AntwortenLöschen
  23. So beautiful and I love the stitching as a border!! Wonderfully made!!

    AntwortenLöschen
  24. I like the pretty floral background.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...